Thursday, 10 November 2011

I've made ​​a blunder for you :'(

11.11.2011 , Bagi aku tarikh nie laa membuatkan aku menangis keseorangan . Bagi kowg tarikh tu laa buat kowg gembire rite ? Bagi aku memang tak gembire :'( . Aku dah buat dia kecewe bagi akuu :'( . Aku dah buat dia SAKIT HATI . Aku taknak tinggalkan diaa :'( . Tapi , Aku dah buat diaa JEALOUS yang teramat-amat bagi akuu :'( . Onie , Omel mintak maaf sangat-sangat :'( . Aku akan janji dalam DIRI , Aku takkan ada perempuan lain :'( . Aku taknak dia sedih :'( . I need you :'( , I love you :'( . I promise not text with another woman :'( . Omel akan sentiase dengan oniee :'( . Onie , omel mintak jangan tinggalkan omel okay ? omel akan ingat janji kite :') . Janji tetap Janji , kbye . I Love you :') and I need you :') . Syamil janji okay ? -NSY- <3

Tuesday, 1 November 2011

2/11/2011 , 5 month with Nor Syafiqah Yusof . Tarikh tu lah yang aku nanti-nanti kan selame nie <3 . `O`n`i`e , Happy Anniversary <3 .

`O`n`i`e , Omel sayang Onie tauuu :') . Walau pon `o`n`i`e dah takde dalam diri omel , Omel akan sayang `o`n`i`e macam mana omel sayang selama nie :'( . `O`n`i`e COMEL sangatt <3 . `O`n`i`e sorang  jee dalam hidup omel <3 . Omel sayang sangat `o`n`i`e :'( . `O`n`i`e , Jangan TINGGALKAN omel okayy ? Omel pon janji takkan tinggalkan `o`n`i`e :') . `O`n`i`e , O`n`i`e BAIK sangat dengan omell :') . Omel janji takkan lupakan `o`n`i`e <3 . Omel memang bertuah sangat dapat `O`n`i`e . O`n`i`e memang baik hati , `O`n`i`e layan omel sangat baik :') . Omel memang sukaa perempuan yang baik hati nie . Omel suka dengar luahan dia dekat omel seperti , Sakit Hati , Marah , Sedih , Gembira <3 . HAHA ! Omel ingat janji kite sampai bile-bile :') . `O`n`i`e jangan lupa pulak janji kite okay ? :') . Bile omel menangis , `O`n`i`e akan pujuk omel <3 . *sweett :) . Omel suka sangat tgok muke dia bile diaa senyum :') . I LOVE YOU `O`N`I`E . Omel tak sunyi bile ada `o`n`i`e . Omel terlalu sayangkan `O`n`i`e . Omel taknak ada orang rampas `o`n`i`e dari omel Okay ? Kalau `o`n`i`e nak tau ? Omel memang kuat cemburu :') HAHA ! `O`n`i`e jangan marah okay ? Omel memang tak suke , laki yang omel tak kenal chatting dengan `o`n`i`e . Hee , Serious omel cakap memang tak suke :) . `O`n`i`e sekarang dah ROMANTIK . Hee , Omel menangis sebab omel sayang sangat dekat `o`n`i`e :') . Omel memang perlu kan `o`n`i`e :') . `O`n`i`e , jangan lupakan omel okay ? Hee , `O`n`i`e , Omel RINDU sangat dekat `o`n`i`e :'( . I love you tauu `o`n`i`e :') . Omel takkan lupakan JANJI kite okay ? I Need youu , I Miss You and I Love You <3 . Kboii :')