Tuesday, 1 November 2011

2/11/2011 , 5 month with Nor Syafiqah Yusof . Tarikh tu lah yang aku nanti-nanti kan selame nie <3 . `O`n`i`e , Happy Anniversary <3 .

`O`n`i`e , Omel sayang Onie tauuu :') . Walau pon `o`n`i`e dah takde dalam diri omel , Omel akan sayang `o`n`i`e macam mana omel sayang selama nie :'( . `O`n`i`e COMEL sangatt <3 . `O`n`i`e sorang  jee dalam hidup omel <3 . Omel sayang sangat `o`n`i`e :'( . `O`n`i`e , Jangan TINGGALKAN omel okayy ? Omel pon janji takkan tinggalkan `o`n`i`e :') . `O`n`i`e , O`n`i`e BAIK sangat dengan omell :') . Omel janji takkan lupakan `o`n`i`e <3 . Omel memang bertuah sangat dapat `O`n`i`e . O`n`i`e memang baik hati , `O`n`i`e layan omel sangat baik :') . Omel memang sukaa perempuan yang baik hati nie . Omel suka dengar luahan dia dekat omel seperti , Sakit Hati , Marah , Sedih , Gembira <3 . HAHA ! Omel ingat janji kite sampai bile-bile :') . `O`n`i`e jangan lupa pulak janji kite okay ? :') . Bile omel menangis , `O`n`i`e akan pujuk omel <3 . *sweett :) . Omel suka sangat tgok muke dia bile diaa senyum :') . I LOVE YOU `O`N`I`E . Omel tak sunyi bile ada `o`n`i`e . Omel terlalu sayangkan `O`n`i`e . Omel taknak ada orang rampas `o`n`i`e dari omel Okay ? Kalau `o`n`i`e nak tau ? Omel memang kuat cemburu :') HAHA ! `O`n`i`e jangan marah okay ? Omel memang tak suke , laki yang omel tak kenal chatting dengan `o`n`i`e . Hee , Serious omel cakap memang tak suke :) . `O`n`i`e sekarang dah ROMANTIK . Hee , Omel menangis sebab omel sayang sangat dekat `o`n`i`e :') . Omel memang perlu kan `o`n`i`e :') . `O`n`i`e , jangan lupakan omel okay ? Hee , `O`n`i`e , Omel RINDU sangat dekat `o`n`i`e :'( . I love you tauu `o`n`i`e :') . Omel takkan lupakan JANJI kite okay ? I Need youu , I Miss You and I Love You <3 . Kboii :')

No comments:

Post a Comment